30.9.10

BCN m’inspira

Barcelona m’inspira. A cada racó, a cada plaça i a cada carreró. Passejar per les rambles és una bona manera de buscar la inspiració. Aquesta mateixa que a vegades s’amaga entre els carrerons del gòtic, o es refresca en un bar qualsevol. Sovint li dóna per voltejar per parcs: entre els arbres que ho presencien tot a la ciutadella, o al costat del drac Güell. Quan es cansa de tanta ciutat, se la pot trobar a Montjuïc o al Tibidabo. És quan vol estar més elevada que mai per poder divisar tota la ciutat. I quan únicament vol descansar, potser es deixa acompanyar tot admirant el mar. A vegades la confons amb altres persones, persones singulars, persones que et recorden a ella i que t’expliquen una història inoblidable.
I ara, què? Em tocarà buscar l’inspiració en altres racons. I ja no sé si podré reconèixer a la mateixa amb la que, de tan en quan, m’ensopego. Allà on vagi, no deixaré de buscar-la.

6 comentarios:

*Marina* dijo...

Vaig pensar el mateix abans de marxar jo.

Preciós!

Anónimo dijo...

Ja saps que sempre es torna

Núria dijo...

Segur k junts trobem molts llocs ideals per trobar una nova inspiració, jo fotogràfica i tu per a escriure textos tant magnífics com aquest.

Clara dijo...

Trobaràs altres encants i el de Barcelona mai no l'oblidaràs. Feia moltíssim que no passava per aquí i just em trobo això per "despedir-me". T'escriuré algun mail d'aquí poquet i t'explicaré que tal van les coses, espero que facis el mateix :) Gaudiu molt de la nova etapa i ja saps... podeu venir a visitar-me a Firenze jiji. Un petonet!

Moli dijo...

La inspiració s'amaga a tots els racons del món, no et preocupis per això.

Moli dijo...

Podries fer una entrada dient quin és el teu blog d'Escòcia?? Que ja no el recordo!!! Així sempre que me'n oblidi pugui entrar al teu blog i mirar-lo!