10.4.10

Nike - Tiger Woods




En el spot, que apenas dura 30 segundos, se ve a un Tiger con cara de arrepentimiento en primer plano. De fondo se escucha la voz en off de su padre, fallecido en 2006, hablando de asumir responsabilidades: "Tiger, soy más propenso a ser inquisitivo para promover la discusión. Quiero saber en qué estabas pensando. Quiero saber qué sientes y si aprendiste algo". Tiger no pronuncia palabra alguna. El anuncio termina con el logotipo de Nike. La idea de esta nueva campaña publicitaria es promover la discusión. El ser humano comete errores y está capacitado par asumirlos y rectificar.

¿Qué opina?

3 comentarios:

Moli dijo...

La publicitat entra en el morbo de la vida personal del actor. Trencant límits sempre! No se si pensar que és molt grande, o pensar que és molt dur.
Polèmic segur, la veritat és que em costa posicionar-me. Jaja veig que amb mi ha funcionat l'objectiu de l'anunci!

GusyluS dijo...

La veritat es que no sé ven be que dir, perque no ho entenc, no se quina finalitat té l'anunci, i si es la de promoure la discussió, que te a veure això amb Nike, que se suposa que es una marca esortiva no?,això smebla una pregunta esportiva. El que segur que ha aconseguit és que tothom parli del nou anunci que ha fet Nike amb Tiger Woods i la veu del seu pare!

Núria dijo...

Després de molt dubtar he decidit que no m'agrada l'anunci, crec k utilitzen un tema molt seriós només per fer publicitat i crear polèmica. Tot plegat em sembla una comèdia que només té fins comercials.