8.6.10

Vídeo.1

7 comentarios:

Moli dijo...

Buen rollete diria jo. Em fa venir més ganes d'anar a Mèxic amb aquesta musiquilla de fons.
Com? Que lo important eren les imatges?

Welcome to Tijuana...

Anónimo dijo...

Ei! Me l'imaginava diferent, fins i tot la canço! Pensava que utilitzaries la més moguda. Està bé, però potser molaria més dinàmic i un pèl caòtic. M'ha molat el final amb les imatges més ràpides i més dures, és quan el contrast amb la cançó es fa més present! Congratulations ;)
Fins demà!*

Anónimo dijo...

Hola!

En general la verdad que no lo he entendido, almenos no lo que querías transmitir con el contraste de la música y las imagenes imagino.. o es que simplemente es el cntraste y ya está? Mi no saber.
La música me ha gustado!

byeee!

Anónimo dijo...

Ah! Soc la Noemi!

GusyluS dijo...

m'agradaria saber com es que t'ha donat per fer aquest video. La veritat que m'ha impactat, es cert el gran contrast entre el que hi ha i el que es ven del país, però això passa molt a tot arreu no, si més no a molts paisos. Res, que felicitats, m'ha agradat molt! és molt impactant, cal dir que no se ni d'on has tret les imatges, pero genial!!

...tequila, sexo y marihuana!

Guasch dijo...

Sempre es ven una imatge happyflower d'arreu. Com el vídeo aquell "mediterraneamente" presenta una menorca que jo no conec, segurament els de Tijuana no s'identifikarien amb la música
la combinacio dels 2extrems permet veure la distància entre realitat i propaganda.

Bon muntatge! ;P

Núria dijo...

A mi en alguns moments em sembla que el muntatge es fa lent però tenint en compte que és el primer video que muntes amb el premiere trobo que està molt bé.
Crec k el k volies mostrar s'ha captat veient els comentaris i t'animo a fer més muntatges (com fer el video d'Itàlia jejeje)