14.5.09

Polsera de Pandora


Que bé! Li he comprat a la meva parella una d’aquestes polseres que estan tant de moda. Segur que li encanta. A més, així facilitaré la vida a tothom que li hagi de comprar un regal perquè no hauran de pensar re, sinó únicament comprar una altra peça (pel mòdic preu d’uns 25€) i així regal solucionat. A més a més, a mesura que la polsera es vagi emplenant de peces, podrà donar la imatge de que és molt estimada, de que la gent es preocupa per ella i de que mola molt. A més peces, més enveja produirà. És com el facebook, que a més amics, més guay. Jo li regalo amb dues peces inicials, perquè no es cregui que no l’estimo. Una té un dibuix d’una càmera, perquè li agrada la fotografia i l’altre d’uns macarrons perquè es el seu plat favorit.


Fora conyes. Jo, sincerament, no necessito tenir cap objecte per demostrar públicament i incessantment aquests valors socials. Em fa pena que hi hagi gent que valori així (peça més, peça menys) aspectes, al meu parer, d’una importància inquantificable.


Bé, me’n vaig, que tinc pressa. He quedat per comprar-li a una amiga alguna peça de pandora perquè cregui que la valoro (per comprar-li això i no per cap altre cosa...). Espero fer-la feliç.

4 comentarios:

Hest dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
Hest dijo...

Blogger Hest dijo...

Es per a mi???? Bueno la meva pandora està molt buida així que no m'estima ningú. Si relament fos així sería molt infeliç però no podem reduir a una estúpida relació directa de a més peces més amics.
Evidentment soc feliç amb la gent que tinc al meu voltant , la qual no m'ha regalat cap peça i no per aixó deixen d'estimar-me.
En fi, sempre es crearan aquest tipus de relacions.

Anónimo dijo...

Tambien pensaba que era mi regalo de cumple sniff sniff, fuera conyas como dices, los amigos son los que me hacen feliz y no se necesita ningun regalo para demostrarlo. Ens veiem company

Moli dijo...

Zaska!